Der Blätterkatalog benötigt Javascript.
Bitte aktivieren Sie Javascript in Ihren Browser-Einstellungen.
The Blätterkatalog requires Javascript.
Please activate Javascript in your browser settings.
5861 002 001 | 330 ml | Τεμ Συσκ 6 5861 002 300 | 1 l | Τεμ Συσκ 12 Για τη βελτίωση της αντλησιμότητας και του σημείου θολώματος πάγωμα του καυσίμου ντίζελ • Αποτρέπει το φράξιμο της γραμμής καυσίμου και του φίλτρου • Μειώνει σημαντικά το σημείο ροής και επεκτείνει το εύρος θερ- μοκρασιών στο οποίο μπορεί να λειτουργήσει ένα όχημα βελτι- ώνοντας την ικανότητα διήθησης και το σημείο πήξης του καυ- σίμου ντίζελ • Αποτρέπει βλάβες σε όλη τη γραμμή καυσίμου • Εξασφαλίζει τη χειμερινή λειτουργία του οχήματος σε ψυχρές συνθήκες • Μπορεί να επιλύσει αποτελεσματικά τα προβλήματα που προ- καλούνται από την ξαφνική πτώση της θερμοκρασίας και τη διαπεριφερειακή οδήγηση αποθήκευση και μεταφορά • Συμβατό με όλα τα συμβατικά καύσιμα ντίζελ ωστόσο αναπο- τελεσματικό με καθαρό οργανικό ντίζελ • Βελτίωση έως και -10°C στη μέγιστη τιμή -31°C ανάλογα με την ποιότητα του καυσίμου ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΗ Τα 1 000 ml αρκούν για 200 λίτρα Π ΕΤ Ρ ΕΛ Α ΙΟ Υ Πεδία εφαρμογής Για όλους τους κινητήρες ντίζελ αυτοκινήτων και φορτηγών λεωφορείων μηχανημάτων έργων συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων common rail και αντλίας ακροφυσίου Οδηγίες χρήσης • Προσθέστε το περιεχόμενο του δοχείου στο ρεζερβουάρ σε θερμοκρασίες άνω των 0 °C για να επιτύχετε το βέλτιστο αποτέλεσμα • Προσθέστε 1 000 ml στο καύσιμο σε αναλογία 1 1 000 • Προσθέστε 300 ml στο καύσιμο σε αναλογία δοσολογίας 1 500 ΣΥΜΒΟΥΛΗ Κατά τη διάρκεια των ψυχρότερων εποχών συνιστούμε συνεχή εφαρμογή Το πρόσθετο πρέπει να προστεθεί ήδη πριν από την αρχική κροκίδωση Τυχόν κροκίδωση που έχει ήδη συμβεί δεν μπορεί πλέον να διαλυθεί από το προϊόν Στην καλύτερη περίπτωση το πρόσθετο πρέπει να βρίσκεται σε θερμοκρασία δωματίου και το προς επεξεργασία καύσιμο ντίζελ δεν πρέπει να είναι κάτω από 0 °C Είναι ιδανικό να προστίθεται το πρόσθετο απευθείας πριν από τον ανεφοδιασμό ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΟ 14